Mobilon internetezni közhely. Újságot olvasni, meccset nézni, vásárolni, társat keresni, mindenki ezt teszi. Na de hol keresünk lakást magunknak? Higgye el, mert az Ingatlanbazar.hu mondja: mobilon. Ők csak tudják, a napokban tették elérhetővé az új Ingatlanbazár mobiloldalt. Látogasson el hozzájuk!

(Emlékszik még?) Régen volt az Expressz, a Bazár és a társaik. Aztán minden tartalmuk átvándorolt az internetre, és innentől az ingatlanhirdetési piac külön életet kezdett élni. Nagy képek, több infó, interaktív kapcsolatfelvétel, és figyeltük a hatást. Az online látogatók jöttek laptopról, asztali gépről, Windowsról és Apple cuccokról. Az elmúlt néhány évben ez is gyökeresen megváltozott.

A mobil megnyerte a csatát

Az okostelefonok elterjedési gyorsasága és az elérhető tartalmak minősége az új generációknak már evidens lett, a régiekkel pedig pár év alatt elfeledtette a nagyobb képernyőket. Az Ingatlanbazár statisztikája szerint 2015-ben még csak 20-25% volt a mobilos látogatók aránya, akiknek nagy hányadát az albérletkeresők tették ki. 2017-re ez 40%-ra hízott, 2019-re pedig teljesen a fejére állt. Az Ingatlanbazár idén márciusi adatai szerint immár 65% körüli a mobilról (is) lakást keresők aránya, munkaszüneti és ünnepnapokon még ennél is nagyobb. (2019 húsvét hétfőjén megdőlt az ingatlanbazáros rekord: este a látogatók 77%-a mobilkészülékről keresett az új oldalon).



 

Hatékonyság az Ingatlanbazár mobiloldalon

A mobilos keresők kényesek a letisztult tervezésre és a szolgáltatások minőségére. E két igény kiszolgálása volt az új mobiloldal célja azzal a szándékkal, hogy az Ingatlanbazár hirdető ügyfelei (ingatlanirodák és magánszemélyek egyaránt) nagyobb hatékonyságot kapjanak. Esetükben a nagyobb hatékonyság azt jelenti, hogy a meghirdetett lakást többen nézik meg, és főleg többen hívják fel az Ingatlanbazárról. (Figyelem! Illik is, és az ingatlanos kérdi is. Ha ilyen helyzetbe jutunk, mondjuk be, hogy az Ingatlanbazárról jöttünk, a fogadtatás is szakszerű lesz, és a bazárosoknak is adnak egy piros pontot.)

Siker az első órától

Az új Ingatlanbazár mobiloldal megindulása első percétől 45%-kal vitte fel a megtekintett oldalak számát és az oldalon eltöltött látogatási időt, a látogatók pedig 25%-kal több hirdetési adatlapot néztek meg. Mivel sem rejtett csokik, sem ifjú hölgyek nincsenek az oldalon (bocs!), a lakások/házak adatlapjainak megnövekedett nézőszáma azt jelzi, hogy a látogatók relevánsabb hirdetésekkel találkoztak, és szívesebben nézték meg őket.

Ami – reméljük – az Ingatlanbazár fentebb említett hatékonyságát növeli majd.

A mobillátogatóknak pedig az Ingatlanbazártól mindenki köszöni az érdeklődést és a segítő szándékot!