a kereskedelmi és értékesítési folyamatok támogatására,  rendszeres adminisztratív feladatok elvégzésére

értékesítési adminisztrációs munkatársat

keresünk azonnali kezdéssel a szegedi telephelyünkre.

Feladatok:
  • értékesítési kimutatások naprakész vezetése a kereskedelmi eredmények megfelelő nyomonkövethetőségének biztosítása céljából
  • egyéb adminisztratív feladatok ellátása: időszakos és rendszeres kimutatások készítése, a havi pénzügyi zárási folyamatokban való aktív részvétel
  • számlázási feladatok: számlázás, számlaellenőrzés, számlareklamációk kezelése, könyvelés előkészítése
  • hirdetési adminisztrációs feladatok: a nyomtatott és online hirdetések megjelenésének adminisztrálása, webes felületek kezelése, helpdesk feladatok ellátása, értékesítőkkel való kapcsolattartás
Elvárások:
  • középfokú közgazdasági vagy kereskedelmi szakon szerzett érettségi
  • felsőfokú végzettség előny
  • Microsoft Excel haladó szintű ismerete
  • 10 ujjas gépírás
  • precizitás, megbízhatóság és önállóság
  • kiváló problémamegoldó és kommunikációs képesség