Új kampányt indított a Bors, melyben az új kreatív koncepció debütál.

Az új platform megálmodója a GRUND, Geszti Péter kommunikációs ügynöksége. A kreatív szakember és csapata új lendületet ad a Bors márkának, még vonzóbbá téve a fiatalabb célcsoport számára. is. 

A lap új arca Bors Kapitány, aki, mint egy második embléma jelenik meg a jövőben, és képviseli a lapot. Ígérete szerint a Bors odapörköl, leleplez és szórakoztat, ahogy senki más. A mindennap megjelenő magazinokkal lesz teljes az olvasók napi szórakozása, tanácsokat kapnak a lakberendezés, a kertészkedés és a gasztronómia területéről is. 

A nyári kampányban minden eddiginél több olvasó kap esélyt arra, hogy dagadjon a pénztárcája, de legalábbis egy szuper ajándékot nyerjen. A Kapitány fizet, mint a katonatiszt: betárazta a milliókat, és ráadásnak 1000 nyereményt is szétoszt a szerencsés olvasók között. A sármos Kapitánynak csak egy kérése van: a Bors legyen veled! Ez a lap új szlogenje is, ezzel is azt üzenve, aki a Borsot olvassa, csak nyerhet.

A promóciót tévéspot, rádióreklám, óriásplakát és citylight, print és online megjelenések népszerűsítik országszerte. A tévéspot harsány füttyszóval indul, és aki erre felkapja a fejét, nem csalódik! A Kapitány és az őt kísérő dobos lányok vonzzák a nézők tekintetét. A designklip látványos, dinamikus, fantasztikus a Kapitány és a dobos lányok jelmeze, és fülbemászó a zene. 

A Bors legyen veled, mert Bors Kapitány hozza a lóvét!