A korábbi évek aktivitásainál még intenzívebb kommunikációba kezdett a Bors, és nem lesz megállás egész évben!

A februárban indult kampányban a fókuszt az óriási nyereményeken túl a magazinokra és az új tartami elemekre helyeztük. Az olvasók a napilapban minden nap egy magazint is találnak, melyeket folyamatosan az olvasók igényeihez alakítunk.

Új tartalmak

Már az induláskor nagy sikere volt a városi legendáknak, amit az olvasóink hetente két alkalommal is megtalálnak a Borsban. Számtalan kérés érkezik a szerkesztőségbe, hogy járjunk utána érthetetlen és felderítetlen ügyeknek. Mostantól ennek az olvasói igénynek is megfelelünk a Bors utánajárt rovatunkban. Igyekszünk a világot pozitívan szemlélni, ehhez ad iránymutatást Rita Napos oldala. Az ismeretterjesztés közérthető formában is helyet kapott az új tartalmak között, a Színes világ rovat méltán kapta ezt az elnevezést.  

Megújult a Lakás és Kert Magazin

 Februárban a Lakás és Kert magazin kapott még szebb külsőt és tartalomban a korábbiakhoz képes még inkább a praktikumra és a gyakorlati megvalósíthatóságra helyeztük a hangsúlyt.

Havonta Extra magazinok 

A rendszeresen megjelenő magazinokon túl havonta még egy extra magazinnal is kedveskedünk az olvasóknak. Ezekben a kiadványokban egy, az olvasók számára különösen érdekes témakört járunk körbe. Ilyen volt a januárban megjelent Jóslatok és mágia, februárban a Gyógyító természet, a Húsvéthoz kapcsolódva pedig a Csodatévő helyek című magazint vehették a kezükbe a vásárlók. Ezeken a csütörtöki napokon az olvasók 3 lapot kapnak egyben, a rejtvénymagazinnal együtt összességében 72 oldal olvasnivalót kapnak a Borstól!

Bors áprilisi nyereményjáték

A februári játékban sem apróztuk el a nyereményeket, három szerencsés olvasó 1 millió forinttal lett gazdagabb, és a negyedik a SEAT Aronával gurulhatott haza. 

Tovább gyarapszik a Bors milliomosok tábora, áprilisban, egy hónap alatt 5 Bors játékos vihet haza 1 millió forintot. Ilyen nagy nyeremények csak a Borsban vannak, tudják ezt az olvasók is, ezért lelkesen kaparják a Bors címoldalán található matricát, hátha az 1 millió forintos pénznyeremény ikonja bukkan elő.

Hirdetőpartnerek

A Bors egész évben folyamatosan kommunikál tévében, rádióban, és magazinokban is, ami a példányszám növekedését, ezzel együtt még nagyobb olvasottságot, még nagyobb elérést jelent. Érdemes a Borsban hirdetni, mert az intenzív kommunikáció hatásara a hirdetőpartnerek hirdetései is még hatékonyabbak. Tegyen egy próbát, keresse médiatanácsadóinkat!